28. Nov 2018.

ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ДАВАЊЕ У ЗАКУП НЕПОКРЕТНОСТИ- СПОРТСКИ КОМПЛЕКС „ОПШТИНСКО СПОРТСКО СЕЛО“ ПРИКУПЉАЊЕM ПИСМЕНИХ ПОНУДА

Komisija za utvrđivanje mogućnosti i davanje u zakup kompleksa «Opštinsko sportsko selo»     Gradske opštine Savski venac, na osnovu Odluke predsednice GO Savski venac br. I-03-06-7.602/2018 od 27.11.2018. godine, Rešenja Gradske uprave grada Beograda, Sekretarijata za imovinske i pravne poslove XXI-08 br. 463-890/2018 od 09.11.2018.godine i Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Sl. glasnik RS“ br. 16/2018), raspisuje:

JAVNI OGLAS

ZA DAVANjE U ZAKUP NEPOKRETNOSTI- SPORTSKI KOMPLEKS „OPŠTINSKO SPORTSKO SELO“ PRIKUPLjANjEM PISMENIH PONUDA

Gradska opština Savski venac daje u zakup nepokretnosti-sportski kompleks «Opštinsko sportsko selo», Deligradska bb, postojeći na kat. parc. br. 1660/11, 1660/26, 1660/27 i 1660/28  KO Savski venac, prema Nalazu Gradskog zavoda za veštačenje broj: PV-243/18 od 27.11.2018.godine, koji čini sastavni deo konkursne dokumentacije, na određeno vreme u trajanju od 10 godina od  dana potpisivanja ugovora o zakupu.

 

Predmet zakupa daje se u zakup u viđenom stanju, tako da se zakupac potpisom ugovora o zakupu odriče bilo kakvih primedbi po osnovu materijalnih nedostataka na predmetnoj nepokretnosti.

Postupak davanja u zakup sprovodi se putem prikupljanja pismenih zatvorenih ponuda.

Početna visina zakupnine iznosi 229.459,00 RSD na mesečnom nivou (bez P               DV) utvrđena Nalazom Gradskog zavoda za veštačenje broj: PV-243/18 od 27.11.2018. godine.

 

Zakupac ima obavezu da predmet zakupa koristi isključivo za sportske namene i rekreaciju, kao i obavezu tekućeg održavanja predmeta zakupa sa pratećom infrastrukturom.  Zakupac je dužan da, na zahtev zakupodavca,omogući besplatno korišćenje predmeta zakupa, u svrhu organizacije manifestacija i programa u interesu građana.

   Za preuzimanje konkursne dokumentacije uplaćuje se iznos od 50.000,00 dinara, na račun broj 840-745151843-03, po modelu 97 poziv na broj 50-016, primalac GO Savski venac, svrha uplate: Preuzimanje konkursne dokumentacije. Konkursna dokumentacija, koja je sastavni deo oglasa, može se preuzeti u GO Savski venac, Ul. kneza Miloša br.69, III sprat, kancelarija 44,  svakog radnog dana od 09,00 do 15,00 časova počev od prvog narednog radnog dana od dana objavljivanja konkursa, sa priloženim dokazom o uplati, kontakt osoba Daša Belić. Prilikom preuzimanja konkursne dokumentacije utvrdiće se termin obilaska lokacije.

Uz ponudu za oglas podnosilac ponude  je dužan da položi depozit u visini od 6.000.000,00 dinara (šest miliona dinara) za ozbiljnost ponude, na račun br.840-955804-36, po modelu 97 poziv na broj 50-016, primalac GO Savski venac, svrha uplate: depozit po javnom oglasu. Ponuđačima se vraća depozit u nominalnom iznosu,  u roku od 90 dana od dana donošenja odluke o izboru zakupca, na broj računa naznačen u ponudi. Ukoliko izabrani  ponuđač ne zaključi ugovor o zakupu, gubi pravo na vraćanje depozita.

Zakupac je dužan da izvrši ulaganje finansijskih sredstava, u prvoj godini zakupa, minimalno   20% od procenjene vrednosti predmeta zakupa utvrđene Nalazom  Gradskog zavoda za veštačenje broj:  PV-243/18  od 27.11.2018.godine, uz saglasnost i prema projektno-tehničkoj dokumentaciji odobrenoj od strane Grada Beograda i Gradske opštine Savski venac.  Međusobni odnosi po pitanju ulaganja biće uređeni posebnim ugovorom. Zakupac po osnovu uloženih sredstava ne stiče nikakva imovinska i druga prava, kao ni pravo na povraćaj uloženih sredstava. Na dan potpisivanja ugovora o ulaganju, zakupac je dužan da dostavi sredstvo obezbeđenja u visini ugovorenog ulaganja. 

 

Postupak odabira najpovoljnijeg ponuđača sprovešće Komisija za utvrđivanje mogućnosti i davanje u zakup kompleksa «Opštinsko sportsko selo», koja će odabir izvršiti primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine.

Ponude se podnose na pisarnici Gradske opštine Savski venac, Ulica kneza Miloša broj 69, Beograd ili poštom, u zatvorenim kovertama, sa naznakom «KOMISIJI ZA UTVRĐIVANjE MOGUĆNOSTI I DAVANjE U ZAKUP KOMPLEKSA «OPŠTINSKO SPORTSKO SELO - NE OTVARATI», do 06.12.2018. godine do 15,30 sati.

Blagovremenom ponudom se smatra ponuda koja je primljena na pisarnici GO Savski venac do dana 06.12.2018. godine do 15,30 časova.

Otvaranje primljenih ponuda održaće se dana 11.12.2018. godine sa početkom u 11,00 sati, u zgradi Gradske opštine Savski venac, u Ulici kneza Miloša br. 69, u kancelariji 58, na četvrtom spratu.

  Podnosilac ponude ima obavezu obilaska lokacije sa ovlašćenim licem GO Savski venac, o čemu će dobiti potvrdu koju mora da dostavi prilikom podnošenja ponude.

Ponuda se dostavlja na propisanom obrascu koji čini sastavni deo konkursne dokumentacije, i obavezno sadrži:

- ime i prezime, odnosno naziv podnosioca ponude, adresu prebivališta odnosno sedišta, kontakt telefon, imejl adresu i iznos zakupnine koja se nudi.

Uz obrazac ponude, potrebno je dostaviti:

-dokaz o uplati depozita,

-potvrdu o obilasku lokacije,

- broj računa na koji se položeni depozit vraća,

- punomoćje za lice koje zastupa podnosioca ponude, ako podnosilac neće biti prisutan na otvaranju ponuda,

- overenu izjavu podnosioca ponude o spremnosti ulaganja finansijskih sredstava u prvoj godini zakupa  u vrednosti od 20% procenjene vrednosti predmeta zakupa utvrđene Nalazom  Gradskog zavoda za veštačenje broj:  PV-243/18 od 27.11.2018.godine

- za pravna lica: kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa za obavljanje sportske delatnosti kao pretežne, kopiju potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV i ugovor o otvaranju i vođenju računa kod poslovne banke;

 -za preduzetnike: kopiju rešenja o upisu preduzetnika u registar kod nadležnog organa za obavljanje sportske delatnosti ,  kopiju potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV ukoliko je u sistemu PDV-a, ugovor o otvaranju i vođenju računa kod poslovne banke i fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu;

- za fizička lica: dokaz da je podnosilac ponude sportista ili trener sa završenom trenerskom školom uz reference i potvrde klubova u kojima je bio angažovan,  fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu.

Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, Komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine, da u roku od tri dana od dana prijema poziva, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu, sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu, a koje ponude će Komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponuđači u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom zakupninom, Komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

Nije dozvoljeno udruživanje ponuđača radi podnošenja zajedničke ponude.

   Pravno lice/preduzetnik dužno je da na dan potpisivanja ugovora o zakupu kao sredstvo obezbeđenja plaćanja zakupnine dostavi menicu sa meničnim ovlašćenjem u visini trostrukog iznosa mesečne zakupnine koja je ponuđena. Ukoliko pravno lice/preduzetnik ne dostavi menicu, smatraće se da je odustao od zaključenja ugovora i gubi pravo na povraćaj položenog depozita.

Fizičko lice, koje je odlukom izabrano za najpovoljnijeg ponuđača, dužno je da najkasnije u roku od 30 dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, osnuje pravno lice/preduzetnik za obavljanje sportske delatnosti sa kojim se zaključuje ugovor o zakupu, koje dostavlja rešenje nadležnog organa o registraciji, potvrdu o dodeljenom PIB-u,  ugovor sa bankom o otvorenom poslovnom računu,  kao i sredstvo obezbeđenja- menicu sa meničnim ovlašćenjem u visini trostrukog iznosa mesečne zakupnine koja je ponuđena. Ukoliko fizičko lice ne dostavi u ostavljenom roku gore navedenu dokumentaciju, gubi status najpovoljnijeg ponuđača, smatraće se da je odustao od zaključenja ugovora i gubi pravo na povraćaj položenog depozita.

Nepotpune ili neblagovremene ponude Komisija će odbaciti.

Na ponuđenu cenu zakupnine zaračunava se PDV u iznosu od 20%.

Učesnici javnog oglasa biće pismeno obavešteni o izboru zakupca u roku od 8 dana od dana donošenja odluke.